Cena:
Liczba godzin:
Tryb nauczania:
Sprzedaż przez telefon to nie takie hop siup. Szczególnie w dzisiejszych czasach, gdzie odsetek odrzucanych połączeń z nieznanych numerów jest bardzo znaczący. Dlatego w zawodzie sprzedawcy kluczową umiejętnością jest „mieć gadane”. Tego jak rozmawiać z potencjalnym klientem dowiesz się na naszym szkoleniu ze skutecznego telemarketingu.
Kurs kierowany jest głównie do pracowników działu sprzedaży. Wiedza przekazywana w trakcie szkolenia ze skutecznego telemarketingu przyda się także osobom pracującym w Call Center, handlowcom oraz telemarketerom.
Przede wszystkim… skutecznej sprzedaży. Nasz kurs został przygotowany w oparciu o doświadczenia ekspertów z branży. Ponadto ważną częścią szkolenia są symulacje rozmów telefonicznych. Nasi trenerzy wyjaśnią Ci jak poradzić sobie z trudnym klientem, w tym także jak zmierzyć się ze skargami. Dowiesz się czym jest język korzyści, a także poznasz techniki sprzedażowe, które można wykorzystać w trakcie rozmowy telefonicznej z klientem.
Poznasz standardy rozmów telefonicznych;
Nabędziesz umiejętności z zakresu technik sprzedaży;
Rozwiniesz techniki komunikacji z trudnym klientem.
Program nauczania:
wprowadzenie do inteligentnego telemarketingu;
organizacja pracy telemarketera;
skrypt rozmowy handlowej;
metody i techniki sprzedażowe w telemarketingu;
język korzyści;
klient- typologia, podejście do klienta, budowania relacji;
trudny klient – obiekcje;
rozmowy telefoniczne – symulacje;
proces finalizacji sprzedaży.
Wymagania do zapisu:
pełnoletność;
komputer ze stabilnym łączem internetowym;
przeglądarka internetowa;
mikrofon/słuchawki.