Marketing internetowy

Cena:

219 zł /10 rat

Liczba godzin:

120 godzin

Tryb nauczania:

Online

W 2017 roku w wyszukiwarce Google można było wyszukać informacje opublikowane na 1,71 miliarda stron. Teraz według analizy zespołu projektowego World Wide Web Size Project – jest ich 50 miliardów.

Jak się przebić z ofertą w internecie? Jak wypromować usługę? Jak opracować i zoptymalizować kampanię, która sprowadzi ruch na stronę? Jak wypromować stronę w wynikach wyszukiwaniach? Ogólnie – jak ogarniać te internety!?

Po kompleksowym szkoleniu z Google Ads, SEO, Google Analytics, Facebook Adsów, WordPressa będziesz znał marketing internetowy od podszewki. Szkolenie w Żaku to maximum praktycznej wiedzy w pigułce.

Kurs z marketingu internetowego w Żaku odbywa się całkowicie ONLINE – z dowolnego miejsca na świecie.

Szkolenie z marketingu internetowego – dla kogo?

Przede wszystkim dla osób, które chcą nauczyć się od podstaw prowadzenia marketingu w sieci. Nieważne, czy chcesz zacząć pracę w agencji marketingowej, szukasz sposobu na wsparcie rozwoju swojego biznesu, czy też po prostu chcesz zostać specem od marketingu w sieci i zacząć swoją przygodę w tej branży. Kurs marketing internetowy w Żaku to 74 godziny praktycznej nauki z użyciem narzędzi, z których będziesz korzystać na co dzień w pracy.

Czego się nauczysz na kursie marketing internetowy w Żaku?

Naukę podzieliliśmy na kilka modułów. Każdy z nich poświęcony jest wybranej dziedzinie marketingu internetowego – tak, abyś miał ogólne pojęcie o wszystkich elementach wchodzących w olbrzymi świat digital marketingu. W trakcie nauki na kursie poznasz zasady tworzenia reklam w Google (Google Ads), i na Facebooku i IG. FB poznasz też od strony działań organicznych, dzięki czemu będziesz wiedział w jaki sposób komunikować się z odbiorcami i przede wszystkim dowiesz się kim oni są.

W module SEO poznasz podstawy optymalizacji contentu pod algorytmy wyszukiwarek. Dowiesz się czym są słowa kluczowe, jak być wysoko w SERP-ach i przede wszystkim, co można zrobić, żeby pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania – czyli zadbać o pozycjonowanie.

Nie zabraknie też informacji o optymalizacji kampanii w ciut nowszym medium jakim jest TikTok. Na naszym kursie dowiesz się, jak tworzyć content atrakcyjny dla grupy docelowej. Od konceptu, aż do analizy i wyciągania wniosków po kampanii.

Na koniec WordPress, czyli nauka stawiania prostych stron, landing page’y które pozwolą Ci na zbieranie leadów. Oczywiście w trakcie szkolenia pokażemy Ci jak można skonfigurować podstawowy e-commerce i jakie są dobre praktyki na WordPressie.

Ma być kompleksowo i ekspercko. Bo tego samego będą wymagać od Ciebie klienci. Niezależnie w jaki sposób będziesz chciał wykorzystać zdobytą wiedzę.

Efekty kształcenia:

Po kursie w Żaku będziesz w stanie:
- Stworzyć i zoptymalizować kampanię w Google Ads

- Stworzyć i zoptymalizować kampanię w Facebook Ads i Instagram Ads;

- Stworzyć i zoptymalizować kampanię w TikTok Ads

- Tworzyć content zgodny z zasadami SEO

- Stworzyć stronę/e-commerce w oparciu o WordPressa

- Analizować kampanie z wykorzystaniem Google Analytics

 

Dowiedz się więcej

V

Szczegółowe informacje

V

Czego się nauczę?

V

Gdzie mogę pracować?

V

801 100 777

pon – pt: 9.00 - 17.00

Partnerzy:

PIFS Vipera ProGrupa SketchUp Dietico MedFile Clarena
Zapisz
się online

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookies można znaleźć w Polityce prywatności.