Cena:
Liczba godzin:
Tryb nauczania:
Social media to miejsce gdzie, jak nigdy wcześniej każdy ma szansę zabłysnąć. Bycie internetowym celebrytą daje bardzo duży potencjał. Taka osoba staje się autorytetem w oczach swojej grupy odbiorców i zyskuje wpływ na ich decyzje zakupowe. Nie ma się co dziwić, że firmy coraz częściej wyciągają rękę do świata internetu i nawiązują współprace z influencerami. Jeżeli umiesz w social media i nie mylisz tiktaków z TikTokiem, a insta nie kojarzy Ci się z zupkami chińskimi to powinieneś rozważyć udział w szkoleniu z influencer marketingu.
Nasz kurs z influencer marketingu jest skierowany do przedsiębiorców i pracowników działu marketingu. To także doskonały sposób na dokształcenie się marketingowców pracujących po stronie agencji marketingowych. Kurs z influencer marketingu opracowano z myślą o osobach chcących realizować kampanie we współpracy z twórcami internetowymi czy celebrytami.
Nasi trenerzy przekażą Ci pigułkę wiedzy na temat influencer marketingu. Dowiesz się czym jest ta gałąź marketingu i jakie są jej zalety oraz wady. Zapoznasz się z różnymi modelami i zasadami prowadzenia współprac z influencerami oraz celebrytami. Dowiesz się jak można sklasyfikować influnecerów i prawidłowo dopasować ich do odpowiedniej marki i kampanii. Nie zabraknie także niezbędnej wiedzy na temat dokumentów potrzebnych przy prowadzeniu rozmów: konstrukcji briefu, analizy i doboru kanałów oraz samej realizacji kampanii. Oczywiście dowiesz się jak mierz i raportować wyniki działań influencerów. Ewaluacja kampanii to must have w influencer marketingu. Nasi trenerzy zademonstrują Ci też ciekawe narzędzia.
Będziesz bogatszy o wiedzę z właściwego doboru pod kątem marki osoby do współpracy;
Dowiesz się gdzie i jak szukać influencerów zainteresowanych wzajemną formą promocji;
Nauczysz się jak prowadzić negocjacje z influencerami;
Przeanalizujesz jak oceniać i rozliczać przeprowadzone wspólnymi siłami kampanie.
Czym jest Influencer Marketing oraz jego wady i zalety;
Główne cele i założenia Influencer Marketingu;
Modele i zasady współpracy z influencerami;
Klasyfikacja influencerów;
Dopasowanie influencera do marki;
Dopełnianie formalności przy nawiązaniu współpracy;
Przygotowanie briefu;
Analiza i dobór kanałów;
Realizacja kampanii;
Ocena efektów wspólnych działań;
Mierzenie i raportowanie kampanii z influencerami;
Przydatne narzędzia.
pełnoletność,
komputer ze stabilnym łączem internetowym,
przeglądarka internetowa,
mikrofon/słuchawki.