Organizator imprez ślubnych

Zostań wedding plannerem

Cena:

179 zł /mies.

Liczba godzin:

140 godzin

Czas trwania:

10 miesięcy

Tryb nauczania:

Zaoczny

Dobra zabawa to podstawa! Szczególnie na weselu, gdzie każdy z każdym zatańczyć musi. Napić też się musi. No i disco polo też słuchać musi… Ale czy na pewno?
Ślub i wesele to uroczystość przede wszystkim PARY MŁODEJ. Często szyta na miarę pod ich potrzeby. Trudno jest jednak pogodzić organizowanie masowej imprezy (imprezy weselne bywają organizowane nawet na kilkuset gości) pracę, dom, czas dla znajomych.

I w tym momencie wkraczasz do akcji Ty. Co prawda nie na biało (dobrze wiesz, że biały jest zarezerwowany dla Pani Młodej) i organizujesz imprezę jak ze snu! Taka jest rola organizatora imprez ślubnych. A w Polsce wciąż brakuje profesjonalnych konsultantów ślubnych, którzy swą wiedzą i doświadczeniem wspomogą przyszłych małżonków w planowaniu wymarzonego ślubu.

Na kursie Organizator imprez ślubnych w Żaku poznasz dobre praktyki dotyczące planowania wesela od A do Z.

Praca organizatora imprez ślubnych– dla kogo?

Przede wszystkim musisz być osobą bardzo dokładną, terminową. Mieć dryg do podejmowania szybkich decyzji. Praca w zawodzie organizatora imprez ślubnych jest z pewnością wymagająca, ale daje też mnóstwo satysfakcji. Dobrze, jeżeli masz za sobą doświadczenie jako event manager.

Kim jest organizator imprez ślubnych?

Profesjonalista – spec od organizacji imprez okolicznościowych, który zajmuje się kompleksowym przygotowaniem ślubu oraz przyjęcia weselnego. Wszystko to na podstawie wnikliwej analizy potrzeb klientów i stworzonego na jej podstawie scenariusza wydarzenia. Organizator imprez ślubnych zwany inaczej wedding plannerem zajmuje się organizacją pracy podwykonawców zdejmując ten ciężar z barków pary młodej. Zna lokalnych przedsiębiorców i umie wcielić w życie najbardziej wyszukane koncepcje.

Jest świetnym negocjatorem, który zbija stawki pilnuje wykonania zakładanego planu, opracowuje budżet i koordynuje całość prac. To bardzo odpowiedzialny zawód, bo ślub to wyjątkowy dzień w życiu każdej młodej pary.

Czego nauczysz się na kursie z organizacji imprez ślubnych?

Program zajęć został opracowany w przemyślany sposób. Dzięki czemu zdobędziesz maksimum wiedzy teoretycznej i będziesz miał okazję praktycznie poćwiczyć swoje umiejętności. Dowiesz się wszystkiego o prawnych aspektach ślubów w Polsce z naciskiem na przebieg ceremoniału. Poznasz także zwyczaje ślubne oraz tradycje praktykowane w trakcie zaślubin w różnych regionach Polski.

W trakcie zajęć nie zabraknie także solidnej dawki wiedzy na temat rynku usług ślubnych z elementami marketingu. Na kursie poznasz też sposoby aranżacji i animacji imprez ślubnych oraz oprawy imprezy weselnej. Na kursie Organizator imprez ślubnych/Wedding planner dowiesz się także jak skutecznie prowadzić negocjacje handlowe i zarządzać pracą własnego personelu i pracą podwykonawców.

Efekty kształcenia:

Po kursie w Żaku będziesz w stanie:

  • Analizować oczekiwania i preferencje nowożeńców;

  • Prezentować ofertę i kosztorys organizacji uroczystości ślubnej i weselnej;

  • Opracowywać scenariusz uroczystości i harmonogram działań;

  • Organizować przebieg imprezy we współpracy z podwykonawcami;

  • Nadzorować ceremonię ślubną oraz przyjęcie weselne zgodnie z przygotowanym harmonogramem;

  • Rozliczać uroczystość ze zleceniodawcami i podwykonawcami;

  • Prowadzić dokumentację związaną z organizacją imprezy ślubnej;

  • Nadzorować przebieg prac demontażowych po skończonej uroczystości.

        

 

 

Dowiedz się więcej

V

Szczegółowe informacje

V

Czego się nauczę?

V

Gdzie mogę pracować?

V