Zarządzanie zasobami ludzkimi

Cena:

179 zł /mies.

Liczba godzin:

160 godzin

Czas trwania:

10 miesięcy

Tryb nauczania:

Zaoczny

Każdy z nas ma w sobie potencjał. Określony zestaw umiejętności, predyspozycji i wiedzy, które sprawiają, że podejmujemy prace właśnie w danym zawodzie. Mówi się, „odpowiedni człowiek w odpowiednim miejscu” Po nauce na kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi będziesz ekspertem w wyszukiwaniu odpowiednich ludzi i zarządzaniu ich pracą.

Human Resources czyli HR to branża, która przeżywa prawdziwy rozkwit. Jej dynamiczny rozwój jest powiązany przede wszystkim ze stale zmieniającym się rynkiem pracy. Firmy się rozrastają, tworzą nowe działy, zapełniają wakaty i szukają nowych pracowników. Dodatkowo stale zmieniająca się technologia kreuje zupełnie nowe branże i nowe stanowiska pracy. Zostań poszukiwaczem talentów.

 Zarządzanie zasobami ludzkimi – dla kogo?

Ten kierunek w ramach kształcenia jednorocznego opracowano z myślą o osobach, które w przyszłości chcą być odpowiedzialne za rozwój innych osób. To także gratka dla tych, którzy już teraz zarządzają pracownikami i chcieliby nauczyć się, jak sprawnie poruszać się w obszarach ocen, szkoleń i rozwoju pracowników, oraz zarządzania wiedzą. Jeżeli interesujesz się tematyką Human Resources, wiążesz swoją przyszłość z pracą w działach kadr lub działach personalnych - to znalazłeś kierunek dla siebie!

Czego nauczysz się na kursie Zarządzanie zasobami ludzkimi?

Prawidłowe zarządzanie zasobami ludzkimi to must have w każdej firmie. Na kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi W Żaku w prosty i przejrzysty sposób wyjaśnimy Ci jak zarządzać personelem. Dowiesz się jakie są techniki radzenia sobie ze stresem w pracy oraz jak prawidłowo planować kolejność realizacji zadań. Poznasz także zasady efektywnego zarządzania czasem.

Na kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi nauczymy Cię także, jak przeprowadzać rozmowy o pracę oraz w jaki sposób oceniać kwalifikacje kandydatów. Zagadnienia poruszane podczas 160 h kursu pozwolą w pełni zrozumieć, jak dużą rolę odgrywa w każdej firmie tzw. kultura organizacyjna.

Dowiedz się więcej

V

Szczegółowe informacje

V

Czego się nauczę?

V

Gdzie mogę pracować?

V